Dostawa i płatność

PŁATNOŚCI

PRZELEW

Przelew bankowy to najprostsza forma zapłaty.
Po złożeniu zamówienia na wybrany produkt wykonujecie Państwo przelew na nasze konto firmowe.

Dane dotyczące wpłaty otrzymacie Państwo w wiadomości email bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
Szczegóły dotyczące zamówienia są również widoczne przy składaniu zamówienia w naszym sklepie.

Wpłaty przyjmujemy na konto: 

Eryko spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Grzybowska 87, 00-844, WARSZAWA

RACHUNEK BANKOWY

PL 55 1090 1362 0000 0001 4861 1631

Aby zapłacić przelewem bankowym podczas składania zamówienia, prosimy o wybranie formy płatności: “Przelew” przedpłata na konto

PŁATNOŚĆ KARTĄ

Płatności natychmiastowe kartą kredytową lub płatniczą, są w naszym sklepie obsługiwane przez sprawdzony i bezpieczny system obsługi płatności PayU lub Przelewy24. Jeżeli chcecie Państwo wybrać ten sposób płatności – składając zamówienie prosimy o wybór odpowiedniej opcji.

PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM

Nasza firma preferuje wysyłkę wanien za pobraniem, aby mieli Państwo pewność otrzymania najwyższej jakości produktu na czas. Opłatę za zakup w naszym sklepie można zrealizować przy odbiorze produktów od kuriera.

DOSTAWA

Wysyłka odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku. Średni czas doręczenia zamówienia do 5 dni roboczych (nie dotyczy zamówień indywidualnych)

Wszystkie zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub własnym transportem firmy i odbierane są z naszego magazynu po godzinie 12:00.

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione przez Państwa przedmioty dotarły bezpiecznie do celu, więc wszystkie paczki ubezpieczone są na pełną kwotę. Do każdego zamówienia dodawany jest paragon lub faktura na życzenie kupującego.

Po dokonaniu zakupu oraz wyboru sposobu płatności zamówienie trafia do realizacji, gdzie następuje pakowanie oraz wydanie przesyłki kurierowi. 

Po otrzymaniu zamówienia prosimy o dokładne jego sprawdzenie, w przypadku wątpliwości co do stanu zawartości przesyłki, prosimy o otwarcie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia przedmiotu należy wspólnie z kurierem sporządzić Protokół Szkody oraz zgłosić ten fakt do naszego działu obsługi klienta na adres e-mail: sklep@eryko.com.pl

Jeżeli klient nie sprawdzi zawartości opakowania przy kurierze pod kątem zgodności towaru oraz ewentualnych uszkodzeń – zwroty nie będą przyjmowane, a reklamacje nie będą uwzględniane.